Alates 16. augustist saavad kõik ülikooli töötajad ja üliõpilased katsetada Tartu Ülikooli IT-vikilehel virtuaalset assistenti, mis pakub olemasolevate juhendite põhjal tuge infotehnoloogiliste probleemide lahendamisel. Katseaeg kestab paar kuud, mille jooksul saab infotehnoloogia osakond hinnata virtuaalse assistendi teenuse kvaliteeti.
Virtuaalne assistent on tehisarul põhinev vestlusrobot, mis on treenitud vastama küsimustele just arvutiabi vikilehtedel olevate juhendite põhjal. Näiteks võivad assistendile esitatavad küsimused puudutada Outlooki seadistamist, printimist või uue üliõpilase esmakordset sisselogimist ülikooli veebikeskkondadesse.
Assistendiga saab suhelda nii eesti kui ka inglise keeles, aga võimalik on katsetada ka teisi keeli.
Kuidas virtuaalset assistenti kasutada?
Kui virtuaalne assistent jääb küsimuse lahendamisel hätta, suunatakse sind edasi kasutajatoe spetsialistide poole.
Pärast virtuaalse assistendi kasutamist jäta infotehnoloogia osakonnale tagasisidet. Selleks vajuta vastusekastist vasakule jäävat jutumullikest. Tagasiside on anonüümne ja see salvestatakse. Saadud teabe põhjal arendab infotehnoloogia osakond assistendi teenust edasi.
Kui assistendi kasutamise käigus tekib probleeme, pakub tuge arvutiabi (737 5500, arvutiabi@ut.ee, https://it.ut.ee).